Начин организовања наставе до распуста

Штампа

Начин организације наставе у периоду 30.11. – 18.12.2020.године

 

  • Завршетак првог полугодишта је 18. децембра 2020. године
  • Школа је одабрала следећи начин реализације:

     Наставници ће редовну комуникацију са ученицима остварити путем Google учионице, као и путем позива. За све ученике којима нису на располагању електронски видови комуникације, а да нису у могућности да искористе материјалне ресурсе школе, наставник обезбеђује наставни материјал у папирној форми и повратну информацију ка ученику.

Наставник може користити и видео конференцију за комуникацију

( користећи Google Meet, Skype, Viber, Zoom...)  са ученицима уколико процени да постоје технички услови за тако нешто.

Комуникацију са ученицима обављати искључиво радним данима за прву смену у периоду  7,20 – 13,20, а за другу смену 12,35 – 18,35.

 

 

НАДЗОР GOOGLE УЧИОНИЦЕ

 

Сваки наставник ће у сваку своју Google учионицу додати педагога школе тако што ће га позвати да  се прикључи преко e-mail адресе.

 

 

ОЦЕЊИВАЊЕ УЧЕНИКА

 

  • Наставник је аутономан у свом планирању оцењивања и одлучује о томе да ли се писмени задаци, планирани у наредном периоду, могу реализовати путем наставе на даљину.

Уколико то није могуће ови часови се могу реализовати и у другом полугодишту, с тим да се води рачуна о равномерном распореду писмених и контролних провера.

 

  • Број оцена у првом полугодишту је најмање две, уколико наставник има наjмање два часа седмично, а уколико је у питању један час седмично ученик може имати најмање једну оцену у току првог пoлугодишта. При извођењу оцене за крај полугодишта потребно је узети у обзир све оцене, како током наставе по комбинованом моделу, тако и током наставе на даљину. Закључна оцена је јавна и образложена. Изузетно, уколико ученици сматрају да има елемената за већу закључну оцену, могу, у договору са предметним наставником, одговарати у школи уз поштовање свих епидемиолошких мера. Ученик може бити неоцењен само уколико из оправданих разлога није могао одговарати (болест, изолација...).

Наставник треба да евидентира ученике који не учествују у раду на часу путем наставе на даљину.